Časté otázky

Nabízíme nižší ceny než konkurence ! Jsme schopni zaručit kvalitu zboží? Nižší ceny jsme schopni dosáhnout z několika důvodů. Zaprvé odebíráme zboží přímo od výrobce na základě dlouhodobých smluv.Působíme na trhu velmi dlouho již od roku 1997
 - máme tedy dostatečně zmapovaný trh. Druhým důvodem je, že jako obchod komunikující s Vámi hlavně přes internet, nemusíme držet velké skladové zásoby a ceny skladů následně promítat do cen zboží. Proto pro Vás zajišťujeme výrazně lepší ceny.

Pokud najdete někde nižší cenu půjdeme pod ní.

Nabízíme standartně 2-letou zárukou danou ze zákona, ale u spousty výrobků Vám garantujeme záruku 3-5 let. Navíc v našem obchodě naleznete pouze výrobce, kteří mají dostatečné zázemí, abychom Vám byli schopni zajistit i pozáruční servis ve většině případů minimálně 10-tiletý.

Nabízíme nadstandardní přístup k případným reklamacím-pokud dojde k nějakému problému který nejde vyřešit posláním nového dílu a je třeba doručit židli na opravu k výrobci, my zaplatíme dopravu - nadstandard v této podobě žádný jiný obchod nenabízí /nechceme aby zákazník, který nám vkládá důvěru tím, že nakoupí zboží na našem e-shopu, měl při případné reklamaci nějaké výdaje. Tato služba se týká zákazníků u kterých nebyla poskytnuta nějaká vyšší nadstandardní sleva třeba za množství atd. / zákazníci se standartní slevou 2% za platbu předem samozřejmě na tuto službu mají nárok / Netýká se to zásilek odeslaných na Slovensko.

Seriózní přístup-ceníme si našich zákazníků
Bojíte se reklamací na dálku? S námi nemusíte. Jsme autorizovaní dealeři jednotlivých značek a jsme oprávněni vyřizovat jejich případné reklamace. Pokud k reklamaci dojde snažíme se ji vyřešit tak, abyste Vy naši zákazníci měli  minimum starostí. Nabízíme urychlené vyřízení případných reklamací ve velmi krátkém termínu. Ve většině případů se snažíme reklamace řešit zasláním nového dílu, aniž byste na nás museli posílat vadný díl. 
K tomuto je dostačující přiložit foto poškození nebo vady a napsaní této reklamace formou e-mailu. Nejde to samozřejmě ve 100 % případů, protože někteří výrobci chtějí zboží vidět, ale ve většině případů stačí foto a písemná reklamace emailem. Bereme to jako službu pro Vás, abyste byli s našimi službami plně spokojeni.



Dopravíte mi zboží kam chci? Kolik mě to bude stát?

Ano, v našem obchodě je doprava zboží až na místo, které si určíte naprostou samozřejmostí. K zasílání využíváme přepravní služby FOFR, PPL, České pošty /přepravní služby do 24 hodin/ přičemž všechny doručují zboží následující pracovní den po odeslání. Objemnější zásilky zasíláme přepravou FOFR.


Zkontrolujte si zboží při přebírání od dopravce !

Zboží Vám přivezeme externí zásilkovou službou - pak je třeba při přebírání zboží pečlivě zkontrolovat, zda je vše v neporušeném stavu. Nebojte se pokud je část zboží poškozena a zjistíte to až po rozbalení zásilky informujte nás a my vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Jakékoliv poškození nám neprodleně ohlašte - ať věc můžeme co nejdříve vyřešit. Poškozené zboží Vám pak bude bezplatně vyměněno v maximálně nejkratší možné lhůtě.

Zajistíte mi montáž zboží?

Zboží, které Vám dodáváme je v rozloženém stavu. Montáž dodaného zboží je velmi jednoduchá (u každého výrobku je montážní návod), takže montáž zvládnete i sami a zabere Vám pouze několiki minut. Budete-li si přát, zajistíme Vám i kompletní odbornou montáž zboží, včetně instalace na místě, které určíte. Samozřejmostí je i odvozu obalů, které zůstanou po montáži. To vše za cenu dle domluvy.

Je možno nechat si navrhnout rozmístění nábytku?

Ano, zpracujeme Vám zdarma návrh Vašich budoucích kanceláří a vše Vám pošleme e-mailem v barevném trojrozměrném 3D provedení v programu ARCON. Součástí návrhu je i výpis všech prvků a návrh cenové kalkulace. Podívejte se naši nabídku nábytku na adrese www.kancelarskynabytek.com jsme přímými výrobci kancelářského nábytku,kuchyní atd. Dále také nabízíme výrobu nábytku z masívu.

Je možné zboží objednané po internetu převzít osobně?

Naše firma sídlí Rožnově pod Radhoštěm na ulici 1. máje 2633. provozovna MERCURY STAR s.r.o.
Navštívit nás můžete každý pracovní den mezi mezi 8-11.30 a 12.30-16 hod kde můžete zboží převzít osobně. 
Na prodejně máme vystavené velké množství židlí, pokud se chcete na nějakou z nich podívat fyzicky.
Při nákupu židlí či nábytku doporučujeme využít možnosti dopravy na určené místo, protože tato volba nijak neovlivní výslednou cenu (doprava na prodejnu je stejně nákladná) a naplno vychutnejte komfortu nákupu na internetu.

V porovnávači máte  0  produktZobrazit
Smazat vše
Načítám zboží...
NAHORU

Společnost MERCURY STAR s.r.o., jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek, pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu také pro cílení reklamy. Další informace

Rozumím
zoom image