0


Kancelářské židle křesla

nepřihlášen Registrovat | Přihlásit
0 ks
ÚvodO násVše o nákupuReklamaceNapište námČasté otázkyKontakt
Do košíku
Kontakty na pobočky
Pomoc s výběrem židle křesla
AKČNÍ NABÍDKA
Zboží skladem
AKCE FISH BONES
NOVINKY 2018 NOVINKY 2018
ČASOVĚ OMEZENÉ AKCE ČASOVĚ OMEZENÉ AKCE
ŽIDLE ŽIDLE
KŘESLA KŘESLA
STOLY a STOLKY STOLY a STOLKY
SEDACÍ VAKY a MÍČE SEDACÍ VAKY a MÍČE
SEDAČKY SEDAČKY
KANCELÁŘSKÝ NÁBYTEK KANCELÁŘSKÝ NÁBYTEK
KANCELÁŘSKÁ TECHNIKA KANCELÁŘSKÁ TECHNIKA
DOPLŇKY PRO KANCELÁŘ DOPLŇKY PRO KANCELÁŘ
DĚTSKÝ NÁBYTEK DĚTSKÝ NÁBYTEK
KOVOVÝ NÁBYTEK KOVOVÝ NÁBYTEK
REGÁLY REGÁLY
ZAHRADNÍ NÁBYTEK ZAHRADNÍ NÁBYTEK
POSTELE, VÁLENDY POSTELE, VÁLENDY
MATRACE MATRACE
VĚŠÁKY, NĚMÝ SLUHA VĚŠÁKY, NĚMÝ SLUHA
PODLOŽKY, PODNOŽKY PODLOŽKY, PODNOŽKY
NÁHRADNÍ DÍLY NÁHRADNÍ DÍLY
SVÁŘEČKY, INVERTORY SVÁŘEČKY, INVERTORY
DRTIČE, VYSOUŠEČE DRTIČE, VYSOUŠEČE
AUTOKOBERCE AUTOKOBERCE
VANY, KOBERCE DO KUFRU VANY, KOBERCE DO KUFRU
AUTOLÉKÁRNIČKY AUTOLÉKÁRNIČKY
VSTUPNÍ ROHOŽE VSTUPNÍ ROHOŽE
NABÍDKA PRO ŠKOLY NABÍDKA PRO ŠKOLY
BRADOP BRADOP
PSÍ PELÍŠKY PSÍ PELÍŠKY
Reklamační formulář
Formulář odstoupení od smlouvy

Reklamace

 

Nabízíme nadstandardní přístup k případným reklamacím

Pokud dojde k nějakému problému, který nejde vyřešit posláním nového dílu a je třeba doručit židli na opravu k výrobci, my zaplatíme dopravu - nadstandard v této podobě žádný jiný obchod nenabízí.

Nechceme aby zákazník, který nám vkládá důvěru tím, že nakoupí zboží na našem e-shopu, měl při případné reklamaci nějaké výdaje.

Na tuto službu nemají nárok zákazníci, u kterých byla poskytnuta nějaká vyšší nadstandardní sleva, třeba za množství, nebo byla poskytnuta garance nejnižší ceny atd.

Netýká se to také zásilek odeslaných na Slovensko.

 

 

Seriózní přístup - ceníme si našich zákazníků

Bojíte se reklamací na dálku? S námi nemusíte. Jsme autorizovaní dealeři jednotlivých značek a jsme oprávněni vyřizovat jejich případné reklamace. Pokud k reklamaci dojde, snažíme se ji vyřešit tak, abyste Vy, naši zákazníci, měli minimum starostí. Nabízíme urychlené vyřízení případných reklamací ve velmi krátkém termínu. Ve většině případů se snažíme reklamace řešit zasláním nového dílu, aniž byste na nás museli posílat vadný díl. 
K tomuto je dostačující přiložit foto poškození nebo vady a napsaní této reklamace formou formuláře. Nejde to samozřejmě ve 100 % případů, někdy si zákazníci sami neumí vyměnit díl, nebo někteří výrobci chtějí zboží vidět, ale ve většině případů stačí foto a napsání této reklamace přes reklamační formulář, který najdete v sekci reklamace.
Bereme to jako službu pro Vás, abyste byli s naším servisem plně spokojeni.



Židle před reklamací a po reklamaci u nás  :-)





dtest   
Práva a povinnosti z vadného plnění
Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit, nejpozději do dvou let od převzetí zboží, podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

způsoby vyřízení reklamace:

a) oprava

b) výměna

c) sleva

d) odstoupení od smlouvy


Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady a nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
      
dtest 
Vyřízení reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
On-line formulář pro vyplnění najdete zde.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.  

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace, do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

AKCE FISH BONES
AKČNÍ NABÍDKA
Zboží skladem
NOVINKY 2018 NOVINKY 2018
ČASOVĚ OMEZENÉ AKCE ČASOVĚ OMEZENÉ AKCE
ŽIDLE ŽIDLE
KŘESLA KŘESLA
STOLY a STOLKY STOLY a STOLKY
SEDACÍ VAKY a MÍČE SEDACÍ VAKY a MÍČE
SEDAČKY SEDAČKY
KANCELÁŘSKÝ NÁBYTEK KANCELÁŘSKÝ NÁBYTEK
KANCELÁŘSKÁ TECHNIKA KANCELÁŘSKÁ TECHNIKA
DOPLŇKY PRO KANCELÁŘ DOPLŇKY PRO KANCELÁŘ
DĚTSKÝ NÁBYTEK DĚTSKÝ NÁBYTEK
KOVOVÝ NÁBYTEK KOVOVÝ NÁBYTEK
REGÁLY REGÁLY
ZAHRADNÍ NÁBYTEK ZAHRADNÍ NÁBYTEK
POSTELE, VÁLENDY POSTELE, VÁLENDY
MATRACE MATRACE
VĚŠÁKY, NĚMÝ SLUHA VĚŠÁKY, NĚMÝ SLUHA
PODLOŽKY, PODNOŽKY PODLOŽKY, PODNOŽKY
NÁHRADNÍ DÍLY NÁHRADNÍ DÍLY
SVÁŘEČKY, INVERTORY SVÁŘEČKY, INVERTORY
DRTIČE, VYSOUŠEČE DRTIČE, VYSOUŠEČE
AUTOKOBERCE AUTOKOBERCE
VANY, KOBERCE DO KUFRU VANY, KOBERCE DO KUFRU
AUTOLÉKÁRNIČKY AUTOLÉKÁRNIČKY
VSTUPNÍ ROHOŽE VSTUPNÍ ROHOŽE
NABÍDKA PRO ŠKOLY NABÍDKA PRO ŠKOLY
BRADOP BRADOP
PSÍ PELÍŠKY PSÍ PELÍŠKY



Poraďte se s odborníkem - židle křesla zdravé sezení

Hodnocení obchodu z Heureka.cz více
anonym
7.12.2018
známka 4.5dobrá komunikace, rychlé jednání
anonym
6.12.2018
známka 5.0pravidelně zde nakupujeme, spokojenost
anonym
26.11.2018
známka 5.0komplikace při montáži - neseděli otvory na šrouby
anonym
21.11.2018
známka 5.0Rychle a vše ok
anonym
2.11.2018
známka 5.0Rychlé dodání zboží, přesně jak bylo v informacích o dopravě.

Doporučujeme

svářečky zdravotní židle Sedací vaky dětská židle

<< Zpět nahoru

Bezpečný nákup


Jak objednávat na eshopu
Jak mohu platit?
Jak správně vybrat židli nebo křeslo
DOPRAVA ZDARMA
Sledování zásilky
Problémy s doručením
Vysvětlení mechanik, názvů atd.
Záruka vrácení peněz
Lepší přístup k případným reklamacím

Doprava a platba


Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů
Soubory cookie
Zapůjčení židle na odzkoušení
CENY DOPRAVY

Poradna pro zákazníky


Prodejny PRAHA,OSTRAVA,ROŽNOV p. R., BRATISLAVA
Chat + Poradna pro zákazníky
Dárkové certifikáty
Affiliate program
Věrnostní slevy
Bolí Vás záda?
Jak správně vybrat židli nebo křeslo
Vysvětlení mechanik, názvů atd.
Jak objednávat na eshopu

Proč nakupovat u nás


Garance výměny vánočního dárku
Nadstandard v případě reklamace
Zapůjčení židle na odzkoušení
Servis plus

Prodejna v Praze

LTC - Jan Doucha, Primátorská 1008/47, 180 00 Praha 8 Libeň, vzorková prodejna 110 m2, prodejna KANCELARSKEZIDLE.COM
Tel.: 420 607 054 679, E-mail: praha@kancelarskezidle.com

Prodejna v Ostravě

LTC - Jan Doucha, Svatoplukova 2771/1, 703 00 Ostrava Vítkovice, vzorková prodejna 450 m2, prodejna KANCELARSKEZIDLE.COM
Tel.: +420 775 222 422, E-mail: ostrava@kancelarskezidle.com

Prodejna Rožnov pod Radhoštěm

LTC - Jan Doucha, 1. máje 2633, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm, vzorková prodejna 210 m2, prodejna KANCELARSKEZIDLE.COM
Tel.: +420 774 732 242, E-mail: interiery@kancelarskezidle.com

Predajňa Bratislava

Kancelárske stoličky.com s.r.o., Hradská 14329/3G, 82107 Bratislava, Slovenská republika, vzorková predajňa 200 m2
Tel.: +421 911 305 980, E-mail: bratislava@kancelarskezidle.com

Okolní města

Naše pobočky jsou v blízké dojezdové vzdálenosti od Rožnov pod Radhoštěm, Valašské Meziříčí, Vsetín,
Hranice na Moravě, Frýdek Místek, Nový Jičín, Karviná, Třinec, Havířov, Opava, Český Těšín, Beroun, Kladno,
Kolín, Mělník, Bílovec, Bohumín

     spravuje: DAVID STUDIO net s.r.o.  (vygenerováno za: 0.0507s) Mapa webu     Zajímavé výměnné odkazy      

Podnikatel MERCURY STAR s.r.o. je povinen vést tržby dle zákona o EET a to od data 1.3.2017. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Zdravotní židle Therapia | Kancelářský nábytek | Nábytek židle stoly | Kancelárske stoličky (SK) |
Společnost MERCURY STAR s.r.o., jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek, pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu také pro cílení reklamy.
Více informací
Souhlasím