CENY DOPRAVY při objednávce nad 1500 Kč včetně DPH
FOFR | 0,- Kč | |
Česká pošta | 0,- Kč | |
vyzvednutí osobně na prodejně v Rožnově pod Radhoštěm | 0,- Kč | |
vyzvednutí osobně na prodejně v Ostravě | 0,- Kč |
Vyjímka-vyšší cena dopravy je pouze na dopravu válend a postelí, vždy je to ale u výrobku uvedeno kolik doprava stojí.
EET
Mercury star s.r.o. je povinen vést tržby dle zákona o EET a to od data 1.3.2017. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."
1. PROČ NAKUPOVAT U NÁS
Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.zidle-eshop.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.zidle-eshop.cz je obchodní společnost LTC - Jan Doucha. se sídlem 1.máje 1162, 756 61 Rožnov p.R ., IČ: 65510291 . Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), ve znění novel. Spotřebitelská smlouva smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající. Dodavatel / Prodávající je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby. Kupující / spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami. Kupující / nikoli spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Uzavření kupní smlouvy objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Reklamace je uplatnění rozporu s kupní smlouvou, jakožto i uplatnění práva plynoucího z odpovědnosti za vady.
1. PROČ NAKUPOVAT U NÁS
Nabízíme kvalitu a kompletní servis a zákazníky průběně informujeme o stavu jejich objednávky. Jako zákazník také máte monost sledovat na našich stránkách po přihlášení , co se s Vaší objednávkou děje.
Vozíme zboží přímo od výrobce = nižší cena, rychlejší dodávka zboží!
Zboží vozíme přímo od výrobců, jsme proto schopni je dodat rychleji a výrazně levněji, ne jakýkoliv kamenný prodejce nábytku. Držíme hodně druhů židlí skladem.
Fantastický poměr cena/výkon
Naše přímá nadstandardní spolupráce s výrobci a efektivní model distribuce nám umožňuje být vždy výrazně levnější ne v klasickém maloobchodě. Samozřejmě při zachování kvality, záruky i služeb, na které jste zvyklí. Jsme přesvědčeni, že námi nabízený poměr ceny a kvality je bezkonkurenční. Další zárukou je působnost naší firmy na trhu už více jak 26 let !!!
Garance nejnižší ceny
Snažíme se nabízet zboží za nejnižší ceny na internetu.
Najdete-li jinde nižší cenu, půjdeme v 99% pod ní. Stačí poslat informaci,
kde jste lepší cenu našli a my Vás budeme kontaktovat s naší novou cenou.
Nabízíme nadstandardní přístup k případným reklamacím-pokud dojde k nějakému problému který nejde vyřešit posláním nového dílu a je třeba doručit židli na opravu k výrobci, my zaplatíme dopravu - nadstandard v této podobě žádný jiný obchod nenabízí /nechceme aby zákazník, který nám vkládá důvěru tím, že nakoupí zboží na našem e-shopu, měl při případné reklamaci nějaké výdaje. Tato služba se týká zákazníků u kterých nebyla poskytnuta nějaká vyšší nadstandardní sleva třeba za množství atd. / zákazníci se standardní slevou 1% za platbu předem samozřejmě na tuto službu mají nárok / Netýká se to zásilek odeslaných na Slovensko.
Seriózní přístup-ceníme si našich zákazníků
Bojíte se reklamací na dálku? S námi nemusíte. Jsme autorizovaní dealeři jednotlivých značek a jsme oprávněni vyřizovat jejich případné reklamace. Pokud k reklamaci dojde snažíme se ji vyřešit tak, abyste Vy naši zákazníci měli minimum starostí. Nabízíme urychlené vyřízení případných reklamací ve velmi krátkém termínu. Ve většině případů se snažíme reklamace řešit zasláním nového dílu, aniž byste na nás museli posílat vadný díl.
K tomuto je dostačující přiložit foto poškození nebo vady a napsaní této reklamace formou formuláře který najdete na stránkách www.kancelarskezidle.com pod zálokou REKLAMACE.
Nejde to samozřejmě ve 100 % případů, protože někteří výrobci chtějí zboží vidět, ale ve většině případů stačí foto a reklamace zadaná přes formulář na stránkách. Bereme to jako službu pro Vás, abyste byli s našimi službami plně spokojeni.
Potřebujete zboží rychle?
Zavolejte nám na číslo 603 262 386, hodně židlí se dá vyrobit v kratším ne standardním termínu některé typy lze dodat do 24 nebo 48 hodin.
2. JAK NAKUPOVAT?
2.1 Vyberte si zboží
Zboží si můžete vybrat prohlížením nabídky dle rubrik.Vybranou židli přidáte do košíku tlačítkem VLOŽIT DO KOŠIKU, poté u této židle kliknete na VÝBĚR POTAHU a vyberete si požadovanou látku, kterou také vložíte do košíku /kvalitnější látky jsou s příplatkem/. Poté pokud potřebujete područky případně jiný kříž nebo jiné příslušenství židle klikněte na VÝBĚR PODRUČEK A PŘÍSLUŠENSTVÍ a vybrané zboží opět vložíte do košíku. /Důležité je, aby u každé židle byla i vybraná potahová látka příp. požadované příslušenství v požadovaném množství./
2.2 Přejděte k nákupnímu košíku
Jste-li ji rozhodnuti a ukončili jste výběr zboží další postup je následující. Na stránku košíku se dostanete vždy i stisknutím ikonky v pravém horním rohu obrazovky případně v otevřené Vámi vybrané židli. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku mazat a zadávat další požadavky k nákupu.
2.3 Přejděte k pokladně
Po vložení požadovaného zboží, potahu a příslušenství klikněte na košík. Uvidíte nabídku ve které si vyberete způsob dopravy. Vyberte si dopravu , která je Vám nejbližší. Dále si vybíráte způsob platby. Na výběr je:
1.FAKTUROU PŘEDEM - Na Váš e-mail obdržíte nejpozději následující pracovní den fakturu na které najdete číslo účtu a variabilní symbol platby které zadáte při platbě. U této platby je sleva -1%
2.PLATBA DOBÍRKOU - V tomto případě platíte řidiči při převzetí zboží. Dobírka činní 45 Kč.
3.PLATBA PŘEVODEM - Tato platba platí pro školy, úřady a státní instituce, případně pro firemní odběratele při opakovaném objednávání nebo na základě telefonické dohody. Pro větší firmy, u kterých jiná platba není možná - prosíme o telefonickou konzultaci o domluvení splatnosti.
Na další stránce můžete zadat údaje potřebné k realizaci dodávky: Vaše jméno a adresu (případně sídlo firmy, IČ a DIČ, pokud nakupujete jako podnikatel) a Váš telefon a e-mail (nutná podmínka Vašeho nákupu, na něj Vám následně napíšeme e-mail, při platbě předem zašleme nejpozději následující pracovní den fakturu a dále následuje email s potvrzeným termínem dodání zboží). Ještě je ve formuláři poznámka pro případné upřesnění objednávky.
Stisknete-li OBJEDNAT, Vaše objednávka bude zaslána k vyřízení. Na uvedený e-mail se Vám ozve náš zástupce nejpozději následující pracovní den, ve většině případů, ale ještě v ten samý den kdy objednáte..
3. CO SE STANE PO OBJEDNÁVCE?
3.1 Upřesnění objednávky
Po obdržení objednávky Vám přijde automatický e-mail s potvrzením objednávky.
Na uvedený e-mail se Vám ozve náš zástupce nejpozději následující pracovní den, ve většině případů, ale ještě v ten samý den kdy objednáte. Při platbě předem zašleme nejpozději následující pracovní den fakturu a dále následuje e-mail s potvrzeným termínem dodání zboží. Je-li zboží skladem jsme schopni jej dodat do 24-48 hodin až k Vám domů. Upozorňujeme, že luxusnější křesla či méně obvyklé typy nábytku jsou na objednávku a dodací doba u nichž může být delší. Přesný termín dodávky s Vámi dohodne náš operátor nebo tuto informaci naleznete v zaslaném e-mailu. Pokud by takto nabídnutá dodací lhůta byla delší, ne jaká byla uvedená dostupnost u daného zboží na stránkách našeho obchodu, máte právo od smlouvy odstoupit.
3.2 Přivezli jsme Vám zboží
Zboží Vám přijde na Vaši adresu přepravní službou, nebo poštou. URČITĚ SI JEJ IHNED PŘEKONTROLUJTE, otevřete krabice a podívejte se, zda-li není něco poškozeno. My Vám samozřejmě poškozený díl zašleme obratem na Vaši adresu pokud by k něčemu takovému došlo, ale je bezpodmínečně nutná kontrola co nejdříve ať můžeme poškození dopravci nahlásit - případné škody poškozením dopravou totiž hradí oni a jsou na to pojištěni. Proto nám tuto informaci podejte prosím obratem. Pokud z jakéhokoliv důvodu nebudete moci výše uvedený postup dodržet, můžete samozřejmě i tak uplatňovat svá práva z rozporu s kupní smlouvou a ze záruky (viz Reklamační řád), dodržením uvedeného postupu však napomůžete rychlému a snadnému vyřízení reklamace.
ZPUSOB DOPRAVY:
Zboží posíláme buď přepravou FOFR nebo Česká, které doručují do 24 hodin, případně i vlastní dopravou.
3.3 Záruky
Po doručení objednaného zboží externí přepravní firmou obdržíte fakturu, najdete ji v balíku se zbožím. Faktura slouží zároveň jako záruční list. Přečtěte si prosím sekci často kladené otázky kde naleznete odpovědi na nejčastější otázky spojené se zárukou a dodáním zboží. U nás rozhodně neexistuje zatěžování zákazníků tím, že by jste k reklamaci potřebovali krabici nebo obal od výrobku. A samozřejmostí je také řešení jakýchkoliv vzniklých problémů či reklamací obratem. Je-li na naše zboží poskytována nadstandardní záruka (záruka přesahující zákonnou 24 měsíční záruku), bude tato nadstandardní záruka, její podmínky a rozsah, vyznačena na záručním listě (faktuře, která slouží jako záruční list).
3.4 Odstoupení od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků dálkové komunikace
Odstoupení od smlouvy (storno objednávky)
Odstoupení od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků dálkové komunikace ze strany kupujícího spotřebitele - jako kupující spotřebitel máte právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu. V souladu s § 53 odst.7 občanského zákoníku dále máte jako kupující spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, a to bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených doporučení:
Vypňte formulář zde : https://www.zidle-eshop.cz/reklamace.htm?typ=2
- odešlete dopis (na adresu LTC- Jan Doucha, Bezručova 663, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm.) nebo email (interiery@mercurystar.cz) s textem: "Jednostranně odstupuji od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu)." Datum a podpis. Nebo obdobným způsob vyjádřete svou vůli odstoupit jednostranně od smlouvy bez uvedení důvodu.
- zboží doručte na adresu firmy LTC - Jan Doucha
Doporučujeme Vám, aby Zboží které budete odesílat v rámci využití svého zákonného práva na odstoupení od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků dálkové komunikace zpět na naši adresu, bylo v původním obalu, bylo nepoužité, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. - při splnění všech výše uvedených doporučení pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží, nejpozději do 30 dnů od Vašeho odstoupení od smlouvy.
- Dle § 53 odst.8 písm. c) občanského zákoníku nemůže spotřebitel odstoupit od smlouvy v případě , že zboží bylo upraveno podle přání odběratele nebo pro jeho osobu.
- v případě, že vrácené zboží nebude kompletní nebo bude spotřebitelem poškozené, bude vrácená částka v odpovídající výši snížena.
Storno objednávky ze strany prodávajícího - prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.
NEPŘIJMUTÍ ZBOŽÍ: Pokud dojde k nepřevzetí výrobku bez právního důvodu, máme právo vymáhat po objednavateli sjednané plnění, popřípadě náhradu škody způsobené nepřevzetím výrobku. Většinou se jedná o přepravní náklady.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ: Veškerá osobní data, uvedená do objednávky slouží pouze pro správné doručení objednaného zboí. Podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů s nimi nebude jinak nakládáno a nebudou poskytnuta třetí osobě. Uzavřením kupní smlouvy nám dáváte automaticky souhlas k tomu, abychom Vaše osobní údaje dle zákona zpracovávali a používali je ke komunikaci s Vámi. Tento souhlas můžete kdykoli písemně odvolat.
4. REKLAMACE A SERVIS
My jsme Vám zboží prodali a my se hodláme postarat i v případě, bude-li něco v nepořádku. Kdykoli nás tedy můžete kontaktovat na telefonu 704 701 307 v čase od 8.00 do 16.00.
Velmi rádi Vám poskytneme veškeré informace.
Reklamaci prosíme vyplnit zde: https://www.zidle-eshop.cz/reklamace.htm?typ=1
Dokladem k uplatnění záruky je pak prodejní doklad - faktura na které máte vyznačenou záruční lhůtu na zboží, nebo jiný důkaz prokazující existenci kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím.
Na následujícím odkazu naleznete reklamační řád
6. DĚKUJEME ZA VAŠÍ PŘÍZEŇ
Pokud jste dočetli až sem, věříme, že jsme i Vás přesvědčili o tom, že nákupy u nás jsou levné, bezpečné a rychlé.
V případě jakýchkoli dotazů, připomínek nebo námětů nás prosím kontaktujte, všechny Vaše podněty jsou pro nás zdrojem inspirace pro další zkvalitňování našich služeb.
Spotřebitel má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Předností mimosoudního řešení spotřebitelského sporu je jeho rychlost a bezplatnost, přičemž cílem řízení je dospět ke smírnému urovnání sporu a dohodě stran.Věcně příslušným subjektem je v případě sporů mezi společností s.r.o. a spotřebitelem Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa : http://www.coi.cz/ , kde je k dispozici též webový formulář návrhu na zahájení řízení. Dále může být příslušným i jiný subjekt pověřený Ministrem průmyslu a obchodu, ministerstvo vede seznam subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů na svých internetových stránkách http://www.mpo.cz/ a průběžně jej aktualizuje.
Pro nás je spokojenost zákazníka vždy na prvním místě.
COPYRIGHT - ochranné známky
Veškeré materiály publikované na webových stránkách zidle-eshop.cz jsou chráněny autorským zákonem. Názvy produktů a označení výrobků mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků, nebo mohou být chráněny dalšími právy dotčených osob. Jakákoli část webových stránek zidle-eshop.cz (zejména popisy, vyobrazení produktů a návody) nesmí být zkopírována elektronickou nebo mechanickou cestou a zpřístupněna veřejnosti bez předchozího písemného svolení držitele autorských práv.